>

رول آپ استند



                                                    رول آپ پایه پهن 85 × 200
                                                    ناموجود

رول آپ پایه پهن 85 × 200

مشاهده محصول

                                                    رول آپ پایه دار 85 × 200
                                                    ناموجود

رول آپ پایه دار 85 × 200

مشاهده محصول

                                                    رول آپ پایه دار 90 × 200
                                                    ناموجود

رول آپ پایه دار 90 × 200

مشاهده محصول

                                                    رول آپ پایه دار مشکی
                                                    ناموجود

رول آپ پایه دار 85 × 200 مشکی

مشاهده محصول

                                                    رول آپ پایه پهن 100×200
                                                    ناموجود

رول آپ پایه پهن 100×200

مشاهده محصول

                                                    رول آپ پایه پهن 120×200
                                                    ناموجود

رول آپ پایه پهن 120×200

مشاهده محصول

                                                    رول آپ پایه پهن 150 × 200
                                                    ناموجود

رول آپ پایه پهن 150 × 200

مشاهده محصول

                                                    رول آپ پایه پهن 200 × 200
                                                    ناموجود

رول آپ پایه پهن 200 × 200

مشاهده محصول

                                                    رول آپ سقفی گردان
                                                    ناموجود

رول آپ سقفی گردان

مشاهده محصول

رول آپ استند نمایشگاهی چیست؟

رول آپ استند، کم حجم‌ترین استند نمایشگاهی با سطح تبلیغاتی بالاست. به دلیل سبکی و حجم کم، نصب آسان آن بهترین گزینه برای بازاریابان همیشه در حرکت است.

رول آپ استند ابزار ایده‌آلی برای معرفی کالاها و خدمات در نمایشگاه‌های تجاری، کنفرانس‌ها، لابی‌های هتل و فروشگاه‌هاست. در واقع، رول آپ یک استند جمع‌شونده ایستاده با سطح گرافیکی بزرگ است. این استند بنر چاپی را در خود جمع کرده و از آن در برابر عوامل محیطی نظیر خراش، ساییدگی یا پاره شدن محافظت می‌کند. این باعث حمل و نقل آسان و کاهش حجم رول آپ می‌شود. در زمان استفاده، کافیست شیرازه نگه‌دارنده چاپ را به سمت خارج بکشید و روی پایه سه‌تکه عصایی شکل نصب کنید.

طراحی رول آپ استند، اهمیت طراحی رول آپ

رول آپ یکی از ابزارهای بسیار مهم برای هر شرکتی است که می‌خواهد یک غرفه را برپا کند. داشتن یک طراحی مناسب به همراه اطلاعات مفید درباره محصول یا خدمات بسیار حائز اهمیت است. استند رول آپ یکی از مهمترین ابزارها در هنگام شرکت در نمایشگاه‌ها است که همراه داشتن آن ضروری است.

مواردی که برای افزایش اثربخشی تبلیغات با رول آپ استند باید توجه داشته باشید:

  1. لوگو و نشان شرکت را در بالاترین نقطه رول آپ قرار دهید، زیرا این اولین نقطه‌ای است که توجه بینندگان را جلب می‌کند.
  2. در طراحی رول آپ، همیشه از تصاویر با کیفیت بالا استفاده کنید.
  3. اگر قصد استفاده از تصاویر آماده را دارید، بهتر است که فرمت فایل CMYK باشد تا بهترین نتیجه حاصل شود. از استفاده از فرمت RGB پرهیز کنید و رزولوشن تصویر را در حد 100 در نظر بگیرید.
  4. رنگها می‌توانند به شما در جلب توجه در نمایشگاه‌های تجاری کمک کنند. ترکیب مناسبی از رنگها را انتخاب کنید تا بهترین تاثیر را داشته باشید.
  5. اندازه حروف و نوع فونت را به گونه‌ای انتخاب کنید که قابل خواندن و زیبا باشند.
  6. هارمونی و زیبایی در طراحی رول آپ استند از اهمیت بسیاری برخوردار است. طراحی جذاب و زیبا به شما کمک می‌کند تا با مشتریان ارتباط برقرار کرده و محصولات خود را به فروش برسانید.

قیمت رول آپ استند 

 قیمت رول آپ استند نمایشگاهی با توجه به نوع رول آپ و نوع متریال چاپ متغییر می باشد. قیمت رول آپ استند خارجی با توجه به قیمت بالای ارز گران می باشد و مقرون به صرفه نیست. قیمت رول آپ استند ایرانی با کیفیت بالای استند و چاپ ایده آل در دسترس بوده و در کمترین زمان ممکن بصورت فورس قابلیت آماده سازی را دارد. اگر بدنبال رول آپ ارزان قیمت با چاپ خوب و با کیفیت هستید با ما تماس بگیرید. متریال های (مدیا) ما که برای رول آپ استند استفاده می گردند عبارتند از: چاپ اکو سالونت، چاپ سولیت، چاپ پلات و لمینت، چاپ PP، چاپ کنواس. قیمت هرکدام از چاپ های گفته شده متفاوت می باشد. اگر چاپ مقاوم در برابر اشعه UV و عوامل محیطی مانند باران و رطوبت، پارگی و... می خواهید، چاپ سولیت را به شما پیشنهاد میکنیم. چاپ PP بدلیل ایندور (indoor) بودن در مقابل نور و رطوبت بسیار ضعیف است و برای خرید رول آپ پیشنهاد نمی گردد. خرید رول آپ با قیمت ارزان و مقرون به صرفه  و در عین حال کیفیت مناسب با گارانتی را از ما بخواهید. خرید رول آپ نمایشگاهی از ما صد در صد به نفع شماست. ما فقط یک فروشنده رول آپ نیستیم. خدمات چاپ رول آپ، تعویض چاپ رول آپ استند و حتی تعمیر سازه رول آپ نیز از خدمات ماست. فروش رول آپ با قیمت باور نکردنی .با ما تماس بگیرید.

انواع رول آپ 

رول آپ استند هایی که تولید و عرضه می گردند به این قرار است: رول آپ ثابت یک طرفه، رول آپ ثابت دو طرفه، رول آپ گردان یک طرفه، رول آپ موتوردار دو طرفه، رول آپ ایرانی، رول آپ خارجی، رول آپ وارداتی (رول آپ چینی)، فروش انواع رول آپ رومیزی، رول آپ آویز یک طرفه، رول آپ  آویز دو طرفه، رول آپ پایه پهن، رول آپ بیضی، رول آپ سیلور، رول آپ نقره ای، رول آپ تک پایه، رول آپ دو پایه، رول آپ مشکی

تعویض چاپ رول آپ

از بهترین مزایای رول آپ استند قابلیت تعویض چاپ این استند محبوب است. توصیه ما این است که چاپ و تعویض بنر رول آپ را به ما بسپارید. نصب چاپ رول آپ رایگان می باشد. در صورتیکه خودتان می خواهید جهت تعویض چاپ رول آپ اقدام نمایید مراحل زیر را به دقت انجام دهید.

  1. چاپ سولیت رول آپ استند را از محفظه استند خارج نمایید و تا انتها به سمت بیرون بکشید.

  2. پین مخصوص را در سوراخ  کنار بدنه استند رول آپ آنقدر جابجا نمایید تا چاپ دیگر حرکت نکند.

  3. چاپ توسط چسب دو طرفه روی سازه نصب شده است باید آنرا جدا نمایید.

  4. همچنین چاپ را از روی شیرازه بالا هم جدا کنید.

  5. چسب های دو طرفه روی سازه و شیرازه بالا باید تعویض شوند.

  6. قسمت فوقانی چاپ سولیت را روی شیرازه و قسمت تحتانی چاپ را روی پایه رول آپ بچسبانید.

  7. حال چاپ را بصورت کشیده نگهداشته و پین نگهدارنده کنار سازه را خارج نمایید.

  8. چاپ را به آرامی بسمت پایین هدایت نمایید تا توسط فنر رول آپ در محفظه جمع گردد.

کاربردها و مزایای رول آپ - خرید راحت و نصب سریع

کاربرد رول آپ

رول آپ دارای مزایای زیادی است و بدلیل نوع ساختار رول آپ امکان استفاده از آن بسیار آسان و ساده است. رول آپ سازه ای فوق العاده انعطاف پذیر است. مهمترین مزیت استفاده از این سازه نمایشگاهی قابلیت حمل و نقل آسان و نصب راحت این سازه پرکاربرد می باشد. نصب رول آپ چند ثانیه بیشتر زمان نمی برد. هر کجا که لازم است از این استند می توانید براحتی استفاده کنید. بدلیل اینکه این سازه نمایشگاهی بصورت کاملا عمودی نصب میگردد، نیاز به فضای کمی برای استفاده دارد.(حدود 10 سانتیمتر در عمق). صرفه جویی در وقت نیز از مزایای دیگر سازه است. استند رول آپ دارای پوستر تعویض پذیر است (rechargeable)، سبک، کم حجم، حمل و نقل آسان، قابلیت نصب در چند ثانیه، برچیدن آسان، مناسب برای فضای داخلی(Indoor) و فضای خارجی(Outdoor) است. از کاربرد های فراوان رول آپ می توان به موارد زیر اشاره نمود.

معرفی خدمات و کالا در ادارات دولتی، شرکت های خصوصی، بیمارستان ها، ورزشگاه ها و سالن های زیبایی، باشگاه های زیبایی اندام، داروخانه ها، جهت استفاده در نمایشگاههای تجاری، فروشگاههای زنجیره ای، همایشها، سمینارها، ایستگاه های مترو و...

تولید و ساخت رول آپ

تولید رول آپ در سایزها و انواع مختلف و رنگ های متفاوت انجام می شود. استند های پایه دار و بدون پایه، یک طرفه و دو طرفه، ثابت و گردان، پایه دار و بدون پایه و تک پایه  ساخته می شود. برای استند های پایه دار ابتدا باید پایه را 90 درجه بچرخانیم و عمود بر بدنه سازه قرار دهیم. نوع بدون پایه را معمولا پایه پهن یا بیضی می نامند. به سبب شکل بیضی آن روی زمین براحتی قرار می گیرد و نیازی به پایه ندارد، کافی است چاپ را بیرون بکشید و روی پایه نصب نمایید. این استند در دو رنگ مشکی و نقره ای تولید می شود. در صورت داشتن سفارش در سایزهای غیر استاندارد حتما با ما تماس بگیرید.

سایز رول آپ

رول آپ در سایز های مختلف تولید و عرضه می گردد. سایز استند در حالت باز و نصب شده متفاوت است. ارتفاع استاندار 200 سانتی متر و با عرض های 200×80،  200×85، 200×90، 200×100، 200×120، 200×150،  200×200 قابل سفارش است.

چاپ فوری رول آپ

در صورتیکه برای سفارش چاپ و آماده سازی عجله دارید حتما با ما تماس بگیرید. چاپ فوری و آماده سازی رول آپ نمایشگاهی را در حداقل زمان آماده و ارسال می کنیم. چاپ روی مدیای (PVC) سولیت انجام می گیرد. خدمات چاپ فوری استند هزینه اضافی برایتان نخواهد داشت.

 متریال چاپی  رول آپ از تنوع زیادی برخوردار است که در اینجا به هرکدام اشاره میکنیم:

1- پلات و لمینت  2- pp با لمینت سرد 3- سولیت  .

 رول آپ استند نمایشگاهی

رول آپ استند به دلیل زیبایی و سبک بودن این امکان را به شما می دهد، تا تبلیغات خود را در محل دلخواه  و در معرض دید عموم قرار دهید. شرکت پرنیان استند محصول رول آپ را برای شما کاربران معرفی می کند. رول آپ استند در انتهای خود یک محفظه آلومینیومی دارد که توسط یک فنر باز و بسته می شود که این امکان را به شما می دهد تا ارتفاء و عرض آن را به صورت دلخواه تنظیم کنید.

از قابلیت های رول آپ استند

1)از نظر اقتصادی مقرون به صرفه هستند.

2)به دلیل سبکی و جا بجایی آسان امکان استفاده در مکانهای داخلی و خارجی وجود دارد.

3) قابلیت تنظیم ارتفاء و عرض را دارد.

4)نصب آسان و سریع

 5)متنوع در انواع سایز ها.

 

موارد استفاده از رول آپ استند

1)غرفه های نمایشگاهی

2) هتل ها

3) سالن های مطبوعاتی و کنفرانس ها

4) فروشگاه ها و مراکز خرید

 

مشخصات رول آپ استند

1)سبک

 2)قابلیت حمل و نقل راحت و آسان

 3)اشغال فضای کم

 4)دارای دو نوع سبک و سنگین

 

معرفی انواع رول آپ استند ها :

1)     رول آپ استند ثابت

2)     رول آپ استند آویز گردان

3)     رول آپ استند گردان زمینی

4)     رول آپ استند دو طرفه

5)     رول آپ استند آویز یک طرفه

6)      رول آپ استند استیل

8)     رول آپ استند پایه پهن

 

رول آپ استند نمایشگاهی - بنرهای جمع شونده با چاپ سولیت

رول آپ استند، همچنین به نام استند رول آپ و رول آپ نمایشگاهی شناخته می‌شود، یک ابزار زیبا و کاربردی برای تبلیغات موثر است. بنرهای جمع شونده با چاپ سولیت زیبا، تعداد مخاطبان و مشتریان را در نمایشگاه‌های تجاری به افزایش می‌ دهد.

آیا به دنبال خرید یک استند کم حجم، سبک، نصب آسان، پوستر قابل تعویض و قابل حمل هستید؟ خرید رول آپ با امکانات سبک، کم حجم، و نصب آسان، یک انتخاب عالی برای نمایش تبلیغات و برند شماست. رول آپ استند با ابعاد مختلف، از جمله 80×200، 85×200، 90×200، 120×200، 150×200 و 200×200 سانتی‌متر، با قیمت مناسب و چاپ زیبا در پرنیان استند عرضه می‌شود.

رول آپ تبلیغاتی با صفحه گرافیک بزرگ و جمع شونده در محفظه آلومینیومی، انعطاف پذیر و مناسب برای انواع بنر، پلات و لمینت، سولیت و سایر پوسترهای انعطاف‌پذیر در اندازه، سایز و قیمت‌های متفاوت تولید و عرضه می‌شود. پایه رول آپ به رنگ نقره‌ای با هر نوع رنگ و زمینه‌ای هماهنگی دارد، از نظر زیبایی عالی بنظر میرسد. همچنین، با یک کیف برزنتی برای حمل و نقل آسان همراه است.

رول آپ از جمله تجهیزات همه‌کاره است و با قیمت مناسب و نصب ساده، توجه ویزیتورها و بازاریابان را جلب می‌کند. تبلیغات نصب شده روی رول آپ به راحتی در همایش‌ها، کنفرانس‌ها، نمایشگاه‌های تجاری و فروشگاه‌های بزرگ دیده می‌شود.

طرح گرافیکی استند رول آپ می‌تواند اثربخشی تبلیغات را دو چندان کند. این استند های نمایشگاهی، با جمع کننده پوستر داخل خود، قابلیت نصب آسان و پوسترهای گرافیکی تعویض پذیر را در اختیار شما قرار می‌دهند.

برای نصب رول آپ، تنها یک نفر بدون نیاز به ابزار خاص، کافیست. امکان حمل بسیار آسان این استندها، همراه با پوستر گرافیکی تعویض پذیر، از ویژگی‌های بارز آنها است. همچنین، نکته‌ای که توجه به آن حائز اهمیت است، این است که پوستر تبلیغاتی درون قاب قرار دارد و در زمان جابجایی و حمل، به هیچ وجه آسیب نمیبیند.

استفاده از رول آپ استند در انواع مختلف کمپین‌های تبلیغاتی و پروموشن‌ها، جلب توجه و برجسته‌سازی برند و نام تجاری شما را تضمین می‌کند. با این ابزار فوق‌العاده، تبلیغاتتان را در خاطر مشتریان و رقبا به خوبی نگه می‌دارید.

در نهایت، توصیه می‌شود که برای افزایش طول عمر پوسترها، از قرار دادن استند در معرض نور مستقیم خورشید یا مکان‌هایی با گرمای شدید پرهیز شود. هنگامی که از پایه استند استفاده نمی‌شود، آن را جمع کرده و در یک مکان خشک نگه‌داری کنید.

 

 

 

 

امتیاز 4.8 ( از 6 رای )

دیدگاه ها (0)