ناموجود

سه پایه بوم فلزی


تماس


سه پایه بوم فلزی تلسکوپی، پایه عکس نمایشگاهی


سه پایه بوم فلزی تلسکوپی ابزاری ضروری برای هنرمندان و حتی جهت تبلیغات برند ها و کسب و کار ها هستند. پایه عکس نمایشگاهی یک تکیه گاه محکم و قابل تنظیم برای بوم ها، تخته شاسی و پوسترهای تبلیغاتی فراهم می کند. در حالی که سه پایه نقاشی چوبی برای سال ها انتخاب محبوبی است، سه پایه بوم فلزی، جایگزینی مدرن و کاربردی تر به شمار می رود که در بین هنرمندان و صاحبین مشاغل محبوبیت پیدا کرده اند. در این مطلب، زیبایی و کاربردی بودن سه پایه فلزی و اینکه چرا آنها انتخابی فوق العاده برای هنرمندان در همه سطوح هستند را بررسی خواهیم کرد.

 

مزایای پایه عکس نمایشگاهی، دوام و پایداری


سه پایه بوم های فلزی به دلیل دوام و پایداری خود شناخته می شوند که از جنس آلیاژهای مختلفی مانند آلومینیوم، فولاد یا آهن ساخته می‌شوند که آن را بسیار سبک و در عین حال مقاوم می‌کند و پشتیبانی قابل اعتمادی را برای آثار هنری در اندازه ها و وزن های مختلف ارائه می دهند. بر خلاف برخی از سه پایه های چوبی، سه پایه های فلزی در طول زمان، کمتر در معرض تاب برداشتن یا آسیب قرار می گیرند و آنها را به سرمایه گذاری طولانی مدت برای شما تبدیل می کند.
 

  • قابل حمل بودن

  • سه پایه بوم های فلزی به گونه ای طراحی و ساخته شده اند که علی رغم استحکام و مقاومت بالا، بسیار سبک وزن می باشند و همچنین قابلیت تاشو بودنشان که در تولید آن ها در نظر گرفته شده است، باعث گردیده تا حمل و نقل و جابجایی آن ها بسیار آسان باشد تا برای کسانی که در مکان های مختلف قصد استفاده از آن ها را دارند یا نیاز به حمل و نقل منظم سه پایه خود دارند، یک گزینه ایده آل باشند. این قابلیت حمل، سه پایه بوم فلزی را به انتخابی مناسب برای نقاشان یا هنرمندانی که در کارگاه ها یا کلاس های هنری شرکت می کنند و کسانی قصد به نمایش گذاشتن تابلو، تخته شاسی و پوستر های تبلیغاتی خود را دارند تبدیل می کند.
  •  
  • - ویژگی های قابل تنظیم

  • سه پایه های فلزی در تمامی قسمت ها، دارای ویژگی های قابل تنظیمی هستند که به شما اجازه می دهد ابعاد،زاویه و ارتفاع محل قرارگیری بوم، تخته شاسی و یا تابلو خود را بطور دلخواه تنظیم کنید. این تطبیق پذیری برای هنرمندانی که روی پروژه های مختلف کار می کنند و یا قصد به نمایش گذاشتن پوسترها و یا آثار خود را در اماکن و شرایط متفاوت دارند، که نیازمند انعطاف پذیری در راه اندازی سه پایه بوم خود می باشند، بسیار ارزشمند است.

  • - زیبایی شناسی مدرن
  •  
  • سه پایه بوم فلزی به دلیل ظاهر براق و امروزی خود، مورد علاقه هستند و به هر استودیو، گالری یا فضای کاری، حس مدرنیته می بخشند. خطوط تمیز و طراحی مینیمالیستی، آنها را به انتخابی جذاب برای اشخاصی تبدیل می کند که از زیبایی شناسی معاصر قدردانی می کنند.
    همانطور که دنیای هنر به تکامل خود ادامه می دهد، سه پایه های فلزی به نمادی از مدرنیته و عملکرد جذاب در حوزه لوازم هنری و تبلیغاتی تبدیل شده اند. مزایای عملی، طراحی های شیک و تطبیق پذیری، آنها را به ابزاری ارزشمند برای هنرمندان و صاحبین مشاغل تبدیل می کند. چه یک حرفه ای با تجربه هستید یا یک هنرمند نوپا، برای تلاش هنری بعدی خود، زیبایی و کاربردی بودن سه پایه بوم فلزی را در نظر بگیرید.


کاربرد سه پایه بوم فلزی


از سه پایه بوم فلزی می توان جهت قرار دادن بوم نقاشی و یا تخته طراحی برای هنرمندان نقاش و طراح استفاده کرد. از دیگر کاربرد این نوع سه پایه بوم می توان به استفاده از آن در نمایشگاه ها و گالری ها اشاره کرد که از آن بعنوان پایه نگهدارنده آثار هنری و همچنین پوسترهای تبلیغاتی از آن بهره می برند. سالن های تئاتر و سینما، همایش ها و سمینارها، مراسمات یادبود و سالن های رستوران نیز دیگر اماکنی هستند که می شود از این پایه بعنوان مکان قرارگیری پوستر، عکس و یا منو از آن استفاده کرد. از جمله مدیا هایی که می شود بر روی سه پایه بوم های فلزی قرار داد میتوان از بوم نقاشی، تخته شاسی، فوم برد و تابلو نام برد.  

 سه پایه بوم فلزی تلسکوپی تاشو

 استند سه پایه بوم سازه ای است با سه پایه فلزی تلسکوپی ،قابل تنظیم جهت نگهداری عمودی قابهای عکس ، تخته شاسی ، فوم برد ، بوم نقاشی و تصاویر تبلیغاتی. نصب و برپایی سه پایه بوم فلزی سریعا انجام می گیرد . سه پایه بوم نقاشی را از کیف خارج نمایید, پایه ها را بسمت خارج بکشید و ضامن انرا ببندید سپس نگهدارنده بوم یا تخته شاسی که بصورت مشبک تولید شده بر روی دو عدد پین که روی پایه تعبیه شده قرار دهید .استند شما آماده است .جنس سازه سه پایه بوم از آلومینیوم ،آهن و پلاستیک است. قیمت فروش ارزان ،حمل و نقل آسان ،سبک و کم حجم بودن، کیفیت و جنس مرغوب و با کیفیت ، از آن سازه ای پر کاربرد و محبوب ساخته است. موارد استفاده از آن زیاد است. مانند گالری های نقاشی ،نمایشگاه های تجاری ،آتلیه های عکاسی ،غرفه های نمایشگاهی ،دکوراسیون ، ارگانها و نهاد های دولتی و ... که در فضای خارجی و محیط داخلی مصرف دارد.از دیگر نام های آن میتوان به سه پایه نقاشی, پایه فوم برد, سه پایه فوم برد و استند سه پایه بوم نیز اشاره کرد.

جهت خرید سه پایه بوم با ما تماس بگیرید.  66563186 و  66563180

 

ویدئوی محصول

امتیاز 5.0 ( از 4 رای )

محصولات مرتبط

سه پایه بوم چوبی دو شیاره ناموجود
سه پایه بوم چوبی دو شیاره
مشاهده محصول
سه پایه بوم چوبی تک ستونی ناموجود
سه پایه بوم چوبی تک ستونی
مشاهده محصول
سه پایه بوم چوبی تک شیاره ناموجود
سه پایه بوم چوبی تک شیاره
مشاهده محصول

دیدگاه ها (0)