ناموجود

چاپ کاغذ دیواری


- حداکثر ابعاد چاپ : عرض 108 سانتی متر 

- جنس مدیا : طرح چرم / طرح کتان / ساده / متالیک

- نوع چاپ : indoor فضاهای داخلی 

- دستگاه چاپ : اکوسالونت با جوهر بر پایه سالونت

- ویژگی ها : ضد آب و مقاوم در برابر نور خورشید

تماس

کاغذ دیواری و پوستر دیواری چیست؟

کاغذ دیواری عبارت از پوششی است برای  تزیین سطوح  دیواره های داخلی منازل، ادارات، دفاتر کار اداری و سایر بنا ها. طراحی ،چاپ، نصب و اجرا کاغذ دیواری از زیر مجموعه های طراحی داخلی بشمار می آید. این پوشش زیبا و جذاب بصورت رول و متر مربع عرضه میگردد که ساده ، طرح دار و کاغذ دیواری پوستری از انواع ان بشمار می آید. چاپ کاغذ دیواری بصورت چاپ روتاری، چاپ سیلک اسکرین، دیجیتال و... انجام می پذیرد.

نصب کاغذ دیواری

جهت نصب کاغذ دیواری همانند نقاشی ابتدا باید به اصطلاح  زیر سازی کرد.زیر سازی دیواری که برای نصب کاغذ دیواری در نظر گرفته شده الزامی است. و آن عبارت از بر طرف نمودن عیوب سطح دیوار مثل سوراخ ، ریختگی گچ و... طوری که در نهایت سطح صاف و یکدست داشته باشیم.لازم بذکر است تمام سطوح دیوار های داخلی ساختمان  مناسب برای چسباندن کاغذ دیواری نیست. مثل سطوح چوبی، سیمانی، دیوار های مرطوب و خیس مانند سرویس های بهداشتی، حمام .حتی اگر جنس کاغذ دیواری ضد رطوبت باشد. مسلما دیوار گچی برای نصب کاغذ دیواری بمراتب بهتراست وکار تمیز تر نصب میگردد.در نظر داشته باشیدهر اندازه طرح کاغذ دیواری بزرگتر باشد ، دیواری که برای آن در نظر می گیرید باید بزرگتر باشد. از کاغذ دیواری میتوان جهت چسباندن روی دیوار ، سقف، داخل کمد، کتابخانه استفاده کرد.

جدا کردن کاغذ دیواری

از قابلیت های منحصر به فرد کاغذ دیواری نسبت به سایر پوشش ها ویژگی جدا کردن از روی دیوار بدون آسیب به سطح دیوار است. این مهم با روش های زیر بسادگی انجام می پذیرد.

 آب

راحت ترین راه جدا سازی کاغذ دیواری ، استفاده از آپ است. آب پاشیده شده روی کاغذ دیواری از منفذ های کاغذ عبور میکند و باعث از میان رفتن خاصیت چسبندگی ، چسب کاغذ دیواری میگردد. و براحتی میتوانیم پوستر را از دیوار جدا کنیم. بیشتر کاغذ دیواری های جدید این قابلیت را دارند.

بخار آب

 روش دوم استفاده از بخار آپ است. بدین ترتیب که با استفاده از دستگاه بخار ساز و بوسیله دسته آن بخار خروجی را روی کاغذ دیواری میگیرم. گرما و بخار آب باعت میشود چسبندگی پشت کاغذ از بین برود و براحتی کاغذ را از دیوار جدا میکنیم. در استفاده از بخار آب باید دقت نمود تا به پوشش خشک دیوار زیر کاغذ دیواری آسیبی وارد نشود

 مواد شیمیایی

مواد شیمیایی مخصوص کندن کاغذ دیواری را می‌توان از فروشگاه‌های رنگ و ابزار فروشی تهیه کرد. برای جدا کردن کاغذ دیواری باید ابتدا ماده شیمیایی را که معمولاً به صورت پودر است با مقداری آب گرم و سرکه مخلوط کرد و سپس محلول بدست آمده را با استفاده از اسپری بر روی دیوار پاشید. بعد از آنکه محلول بدست آمده چسب دیوار را در خود حل کرد، لبه‌های کاغذ دیواری به راحتی با کمک کاردک یا چاقو کنده می‌شود.

ویدئوی محصول

امتیاز 5.0 ( از 1 رای )

محصولات مرتبط

چاپ روی شیشه ناموجود
چاپ روی شیشه
مشاهده محصول
چاپ رومیزی چاپ رانر چاپ کوسن چاپ عکس روی کوسن ناموجود
چاپ رومیزی ، رانر و کوسن
مشاهده محصول
ناموجود
چاپ پرده پانچی
مشاهده محصول

دیدگاه ها (0)